Mela Koteluk wydaje winylową wersję albumu "Migawka"

Dokładnie rok od premiery "Migawki", Mela wydaje winylową wersję tego materiału na poszerzonym, podwójnym czarnym krążku. Wydawnictwo ujrzy światło dzienne w piątek 22 listopada 2019 roku. Oprócz wszystkich utworów pochodzących z albumu, zawiera ono unikatową wersję piosenki „Odprowadź", która powstała specjalnie na tę okazję we współpracy z charyzmatyczną pianistką Hanią Rani - wschodzącą gwiazdą europejskiego formatu. Po wielu miesiącach od powstania tego materiału miałam potrzebę uzupełnić opowieść z „Migawki" o pewien dodatkowy nastrój i czułam, że uda mi się go osiągnąć właśnie w zderzeniu z Hanią Rani. Było to dla mnie bardzo inspirujące spotkanie, pełne zdecydowania i intuicji, z którego wynikła długa, bo siedmiominutowa impresja „Odprowadź". Dla mnie ta wersja emocjonalnie podsumowuje całą „Migawkę" - mówi Mela. Utwór „Odprowadź" w nowym opracowaniu dostępny jest wyłącznie na czarnym krążku. Nagrań dokonano pomiędzy kwietniem a wrześniem 2018 roku, za mix i mastering odpowiada Leszek Kamiński. „Odprowadź" (piano version) nagrano 8 i 9 września 2019 roku w Warszawie, za realizację nagrań i mix odpowiada Piotr Wieczorek. Album "Migawka" na CD ukazał się w listopadzie zeszłego roku, a w marcu 2019 został wyróżniony Fryderykiem w kategorii "Album Roku Pop Alternatywny". Już 1 grudnia w Krakowie Mela rozpocznie zimową część trasy koncertowej, podczas której wystąpi w Gdańsku, Poznaniu, Zielonej Górze, Wrocławiu, a zakończy ją 21 grudnia w Warszawie.
Tracklista „MIGAWKA" 2LP
LP1
Strona A
    1. Odprowadź
    2. Los hipokampa
    3. Doskonale
Strona B
    1. Hen, hen
    2. Tańczę, przepływam
    3. Ja, fala

LP2
Strona A
    1. Odlatujemy
    2. Ogniwo
    3. Aha
Strona B
    1. Wschód
    2. Janie
    3. Odprowadź (piano version) Mela + Hania Rani

Komentarze