Bryan Adams postanowił odkurzyć dwa numery z repertuaru Kiss


Bryan Adams napisał kiedyś dwa utwory dla Kiss. Teraz je odświeżył Nie każdy być może o tym wie, ale w latach osiemdziesiątych Bryan Adams napisał dwa utwory dla formacji Kiss. Ten kanadyjski artysta jest współautorem Rock And Roll Hell oraz War Machine, czyli numerów, które znalazły się na albumie Creatures of the Night (1982). Teraz Adams postanowił do wspomnianych kompozycji powrócić. Muzyk założył właśnie swoją własną wytwórnię płytową Bad Records, a jej pierwszym wydawnictwem jest 7-calowy winylowy singiel, na którym znalazły się jego wersje utworów z dorobku grupy Kiss. Byłem wówczas zachwycony możliwością współpracy z nimi. Byłem spłukanym autorem piosenek, przyszło więc to w idealnym momencie. Siedząc z zespołem, Gene [Simmons, basista i wokalista Kiss – przyp. red.] puścił mi ten fantastyczny basowy riff, który stał się podstawą dla "War Machine". Próbowałem wymyślić temat, który mógłby pasować do riffu, oraz tytuł. Był to hołd złożony postaci z komiksu – powiedział Bryan Adams.(Eska Rock)

Komentarze