Elton John ujawnił, że ma problemy ze wzrokiem

Elton John. Fot. PAP/EPA/ADAM VAUGHAN

Słynny brytyjski piosenkarz zaniepokoił swoich fanów, ujawniając, że od pewnego czasu zmaga się z poważnymi problemami ze zdrowiem. Elton John wyznał, że z powodu ostrej infekcji oka ma obecnie ograniczone widzenie. „Dochodzę do siebie, ale to niezwykle powolny proces” – zaznaczył pięciokrotny zdobywca nagrody Grammy. Elton John opublikował na Instagramie post, w którym udzielił nowych informacji na temat swojego stanu zdrowia. Autor takich przebojów, jak „Tiny Dancer”, „Rocket Man” czy „Goodbye Yellow Brick Road” wyznał, że dokuczają mu dolegliwości związane z narządem wzroku. „Tego lata zmagałem się z ostrą infekcją oka, która niestety sprawiła, że mam w nim ograniczone widzenie. Dochodzę do siebie, ale to niezwykle powolny proces. Minie trochę czasu, zanim wzrok w uszkodzonym oku powróci” – napisał pięciokrotny zdobywca nagrody Grammy.77-letni artysta skorzystał z okazji, by podziękować opiekującym się nim specjalistom oraz bliskim mu osobom, które wspierały go w tym trudnym czasie. Muzyk zapewnił przy tym odbiorców, że utrata widzenia jest tymczasowa, a rehabilitacja przynosi pożądane efekty. „Jestem bardzo wdzięczny doskonałemu zespołowi lekarzy, pielęgniarek i całej mojej rodzinie, którzy otoczyli mnie troskliwą opieką przez ostatnich kilka tygodni. Spędziłem lato na rekonwalescencji w domu i jestem optymistycznie nastawiony do dalszego leczenia, gdyż poczyniłem już duże postępy” – napisał gwiazdor estrady. W komentarzach zaroiło się od słów wsparcia i życzeń szybkiego powrotu do zdrowia – zarówno od fanów, jak i sławnych znajomych piosenkarza. Dodać otuchy Johnowi postanowili m.in. Donatella Versace, Billie Jean King, Natalie Imbruglia, Billy Porter, Linda Evangelista, Hannah Waddingham i Loni Love. „Przesyłam ci mnóstwo miłości, Eltonie. Obyś szybko poczuł się lepiej. Kocham cię” – napisała czule Versace. „Twoja stoicka i pełna akceptacji postawa zapiera dech w piersiach. To dobrze, że powiedziałeś o tym swoim cudownym fanom. Ich miłość z pewnością pomoże ci wyzdrowieć” – skomentowała brytyjska prezenterka telewizyjna Susannah Constantine.Z problemami natury zdrowotnej gwiazdor zmagał się już zeszłego lata. Pod koniec sierpnia utytułowany artysta uległ groźnemu wypadkowi podczas pobytu we Francji. John poślizgnął się i upadł na tyle niefortunnie, że trafił do szpitala. Odniesione obrażenia ograniczyły u niego ruchomość w stawie biodrowym, dlatego też musiał poddać się operacji. „Zalecono mi, abym jak najszybciej przeszedł zabieg, który ma za zadanie przywrócić pełną sprawność i zapobiec długoterminowym powikłaniom” – wyznał w oświadczeniu piosenkarz. (PAP Life)

Komentarze