Leon Bridges już niebawem powrócić z nowym solowym albumem


Leon Bridges już niebawem powrócić z nowym solowym albumem zatytułowanym po prostu "Leon". Następca krążka "Gold-Diggers Sound", wydanego w 2021 roku, ma ukazać się już 4 października nakładem wytwórni Columbia. Na dokładkę artysta dzieli się nowym singlem "Peaceful Place", do którego powstał również teledysk.

"Leon" został nagrany przy wsparciu Iana Fitchuka i Daniela Tashiana. Sesje odbywały się w Meksyku oraz Nashville.

- "Leon" powstawał od dawna. Pierwsze utwory pisałem jeszcze podczas prac nad "Gold-Diggers Sound". Nie pasowały one jednak do tego, co chciałem osiągnąć przy tamtej płycie, więc ruszyłem naprzód. Nie mogłem jednak wyrzucić tych piosenek z mojej głowy, ponieważ były one częścią mnie, a będąc całkowicie szczerym także dlatego, że uważam je za najlepsze, co dotąd stworzyłem - przyznaje Bridges.

Tak prezentuje się lista utworów albumu "Leon":
01. When a Man Cries
02. That's What I Love
03. Laredo
04. Panther City
05. Ain't Got Nothing on You
06. Simplify
07. Teddy's Tune
08. Never Satisfied
09. Peaceful Place
10. Can't Have It All
11. Ivy
12. Ghetto Honeybee
13. God Loves Everyone


Komentarze