Do sieci trafił utwór Natalii Przybysz w odświeżonej, koncertowej wersji


Do sieci trafił utwór “Miód” Natalii Przybysz w odświeżonej, koncertowej wersji. To rework znanego przeboju z 2014 roku, który ukazuje się z okazji 10-lecia albumu “Prąd”. Utwór obrazuje klip, będący zapisem wykonania “Miodu” podczas wydarzenia Urodziny Miasta Kocham Katowice. W ramach świętowania jubileuszu “Prądu”, Natalia Przybysz już 20 października wyruszy w trasę koncertową.Z okazji swojego wyjątkowego jubileuszu, Natalia Przybysz wraz ze swoim zespołem wyrusza w jesienną trasę klubową, na której zaprezentuje materiał z płyty „Prąd”. 10 lat temu na płycie Prąd zaśpiewałam piosenki, które do dziś są dla mnie aktualne i ważne. Znalazłam wtedy ten punkt w sobie, z którego pochodzi wszystko, co później mogliście usłyszeć na moich płytach i koncertach. Chyba nigdy nie będę tak świętować jubileuszowo żadnej innej płyty. To był początek mojej opowieści i dialogu. Dziś zamiast urodzinowego tortu – częstuję Was zaproszeniami na koncerty trasy koncertowej Prąd – 10-lecie. Czy pamiętacie siebie z tamtych czasów? – pyta Natalia Przybysz, zapraszając fanów do wspólnego świętowania. Źródlo: materiał prasowy

Komentarze