Premiera nowej piosenki Piotra Cugowskiego

Radia ZET premierowo zagrało na antenie nową piosenkę Piotra Cugowskiego zatytułowaną „Daj mi żyć”. To trzeci singiel zapowiadający solową płytę artysty. „Daj mi żyć” to trzeci singiel z zapowiadanej solowej płyty Piotra Cugowskiego – „40”. Za muzykę odpowiada Jan Borysewicz, tekst do utworu napisał Tomasz Organek, z którym Piotrek współpracował jeszcze przy dwóch tekstach na „40”. Do kompozycji Janka Borysewicza „Daj mi żyć” Tomek sam dopisał tekst. Było to o tyle ciekawe, że przed nim mierzyło się z tym utworem kilku innych tekściarzy, ale dopiero tekst Tomka okazał się strzałem w dziesiątkę. Nie miałem żadnych uwag. Wszedłem do studia i zaśpiewałem go, jak własny – mówi Piotr. Płyta Piotra Cugowskiego ukaże się 4 października, czyli w przededniu 40. urodzin artysty. Nowy projekt Piotra to nowa karta w bogatym portfolio artysty. Pierwszy singiel zatytułowany „Kto nie kochał”, który premierę miał pod koniec 2018 roku to ballada opowiadająca o ludzkich emocjach i uczuciach, które rządzą i rozdają karty w relacjach międzyludzkich. To obraz ludzkich postaw, które wypełnione są zarówno miłością oraz szacunkiem, jak i gniewem i niezrozumieniem. Singiel zdobył status Złotej Płyty. Drugi singiel „Zostań ze mną” ukazał się w kwietniu. Utwór opowiada o miłosnej relacji. Nie zawsze prostej, często uwikłanej w trudne momenty. Zawsze jednak wartej pielęgnowania („Ty i ja płyniemy do brzegu, na skos, ciągle pod prąd. Ty i ja, dwie prawdy, lecz jedno wiem – zostań ze mną”). Źródło: RadioZET.pl

Komentarze