Robbie Williams twierdzi, że dostał propozycję zostania wokalistą Queen

Słynny piosenkarz pop twierdzi, że oferowano mu miejsce w zespole Queen. Robbie Williams współpracował z Brianem Mayem i Rogerem Taylorem przy okazji filmu „Obłędny rycerz” z 2001 roku, w którym zaśpiewał utwór „We Are The Champions”. Wokalista twierdzi, że członkowie Queen zaproponowali mu rolę wokalisty zespołu.
W wywiadzie dla radia SiriusXM Williams powiedział:
"Tak, dostałem taką ofertę. Pytali mnie o to. I chociaż czuję się pewnie przy mikrofonie to dopadł mnie brak pewności siebie. Pomyślałem, że oszczędzę im widoku, jak usiłuję sprostać roli, którą pełnił Freddie Mercury. Jego głos był anielski, a on sprawiał wrażenie boskiej istoty. Przerażała mnie ta myśl."Aktualnie wraz z Queen śpiewa inna gwiazda pop, czyli Adam Lambert. (Teraz Rock)

Komentarze