John Taylor z Duran Duran pokonał koronawirusa

John Taylor jest basistą brytyjskiej grupy Duran Duran, która największe sukcesy święciła w latach 80 i 90-tych. ubiegłego wieku. Muzyk poinformował, że trzy tygodnie temu poddał się testom na obecność koronawirusa, których wynik okazał się pozytywny. Na szczęście artysta czuje się już znacznie lepiej. W związku z tym zdecydował się umieścić długie oświadczenie za pośrednictwem mediów społecznościowych.
"Drodzy przyjaciele, po dłuższych przemyśleniach zdecydowałem się podzielić z wami informacją, że poddałem się testom na obecność koronawirusa trzy tygodnie temu. Pomimo że jestem krzepkim 59-latkiem, tak mi się przynajmniej wydaję, początkowo nie odczuwałem żadnych poważniejszych objawów choroby. Niestety tydzień później dopadła mnie bardzo wysoka gorączka. z której na szczęście udało mi się wyjść dzięki kwarantannie" - czytamy.
Taylor chciał również wesprzeć wszystkie osoby, które borykają się z podobnymi dolegliwościami lub panikują z powodu pandemii.
"Zabrałem głos z powodu ogromnego strachu, który został wygenerowany przez pandemię. W pewnym sensie jest on uzasadniony, dlatego sercem jestem przy wszystkich, którzy cierpią z powodu straty i cierpienia. Chciałbym, byście wiedzieli, że ta choroba nie zawsze zabija i jesteśmy w stanie ją pokonać" - uspokaja muzyk.
 Źródło: Materiał prasowy

Komentarze