Już niebawem ukaże się nowy album Krzysztofa Krawczyka


23 października 2020 roku usłyszymy najnowszy i wyjątkowy album polskiego artysty – Krzysztofa Krawczyka. Krzysztof Krawczyk jest absolutną legendą polskiej sceny muzycznej. Ciężko oszacować dokładnie liczbę jego płyt – nie są to tylko albumy autorskie, ale również składanki i nie tylko. Jego praca artystyczna trwa już 55 lat! Nadszedł więc czas na… Horyzont.Krawczyk o krążku wyraził się następująco: Nigdy nad żadną płyta nie pracowaliśmy tak długo i wnikliwie. Zawiera ona 14 piosenek wybranych z 80 propozycji. Będąc na ostatniej prostej swojej drogi artystycznej chcę przekazać co czuję po 55 letniej ciężkiej pracy, znaczonej potem i łzami, ale też radością, którą był dla mnie kontakt z moją publicznością. Ona była najlepszym moim adwokatem, szczególnie w chwilach trudnych, których nie brakowało. 

Singlem promocyjnym będzie piosenka tytułowa czyli Horyzont. Natomiast cała tracklista prezentuje się tak:

  1. Horyzont
  2. Wtedy przy mnie bądź
  3. Domy moje
  4. Nie zawsze tak będzie
  5. Apostoł nocy
  6. San Francisco
  7. Dla mojej dziewczyny
  8. Na zawsze razem ty i ja
  9. Z tobą Ameryko
  10. Dzień dobry Polsko
  11. Miękko i czule
  12. Ja już nic nie muszę
  13. Dziś dla ciebie chcę
  14. Jeszcze nie mam dość
Na pewno niedługo usłyszymy utwór promocyjny, aczkolwiek pojawiła się jeszcze dodatkowa, idealna dla fanów informacja – Horyzont zostanie wydany na płytach winylowych 20 listopada bieżąco roku. (All About Music)

Komentarze