Natalia Przybysz prezentuje Królową Śniegu


Utwór "Królowa Śniegu" jest częścią koncertu MTV Unplugged Natalii Przybysz, który miał miejsce 19 grudnia 2020 roku w warszawskiej Scenie Relax. Natalii gościnnie towarzyszy Hania Rani oraz jej zespół wraz z Miłoszem Pękalą. „Ten zaszczyt spotkał mnie w najmniej oczywistym momencie kariery i życia w ogóle. W momencie, kiedy zastanawiałam się nad szukaniem nowego zawodu, przychodzi propozycja nagrania koncertu MTV Unplugged z piosenkami z trzech ostatnich płyt. Było to dla mnie jak odpowiedź z kosmosu: nie, nie szukaj innego zawodu - śpiewaj. Całe szczęście, że mogliśmy spotykać się na próbach z moim zespołem i wspaniałymi gośćmi, takimi jak Hania Rani, Skubas czy Ralph Kamiński. Naturalnie i przyjemnie było też śpiewać z Pauliną i u boku wybitnego wiolonczelisty Michała Pepola. Po raz pierwszy na scenie towarzyszyła mi moja nauczycielka tańca Iza Szostak, a do zespołu dołączył Miłosz Pękala. Cały ten proces był dla mnie jak naturalny przepływ energii. Zero konfliktów. Czysta radość i wdzięczność. Dziękuję wszystkim, którzy pracowali ze mną i bawili się ze mną w mój zawód piosenkarki.” - Natalia Przybysz Istotą wyjątkowego albumu „MTV Unplugged Natalia Przybysz” jest fakt, że jego fizyczne wydanie – zarówno CD, jak i winyl – jest wykonane z odpadów pochodzących z recyklingu. Stanowi to kontynuację konsekwentnej i przemyślanej eko-narracji artystki, która już w 2019 roku wydała płytę „Jak Malować Ogień” z ekologicznych materiałów. Premiera koncertu MTV Unplugged Natalia Przybysz na MTV oraz Canal+ - sobota 27.02.2021 godz. 22:00 Premiera albumu MTV Unplugged Natalia Przybysz - 12.03.2021. Źródło: Materiał prasowy

Komentarze