Nowa piosenka Eda Sheerana jest hołdem dla pokemonów


Utwór „Celestial” zadebiutuje na platformach streamingowych w czwartek 29 września, a towarzyszyć mu będzie animowany teledysk. Muzyk poinformował o tym w mediach społecznościowych, wyznając przy okazji, że od wielu lat uwielbia pokemony. W oświadczeniu na Instagramie Sheeran wyznał swoją miłość do serii „Pokémon”. „Zacząłem od zbierania kart, gdy szaleństwo ogarnęło szkołę podstawową. Miałem wówczas około 7 lat” – napisał. Później pojawiły się telewizyjne kreskówki, które nagrywałem co tydzień na magnetowidzie. Następnie, dzieliłem z bratem Game Boy’a z grą „Pokémon Blue” (Game Boy to 8-bitowa przenośna konsola gier wideo marki Nintendo, wyprodukowana w 1989 roku – przyp. red.) Jak opisuje gwiazdor, w końcu doczekał się własnej konsoli Game Boy Color z grą „Pokémon Yellow”. Otrzymał ją na ósme urodziny. „Miałem obsesję? Mało powiedziane. W wieku 31 lat wciąż mam Game Boy Color i nadal gram w Pokémon Silver podczas długich lotów. Naprawdę to kocham” – przyznał. I dodał, że seria oferowała mu w dzieciństwie „ucieczkę jako dziecko w świat fantazji”, a w dorosłym życiu „sprawia, że znów czuje się jak dziecko”. Piosenka „Celestial” powstała we współpracy z The Pokémon Company, oddziałem Nintendo odpowiedzialnym za marketing i licencjonowanie utworów związanych z przygodami popularnych stworków. Ed Sheeran już wcześniej współpracował z The Pokémon Company. W listopadzie ubiegłego roku, po wydaniu swojego najnowszego albumu ,=', wykonał specjalny set na żywo w grze miejskiej Pokémon Go, która wykorzystuje technologię rzeczywistości rozszerzonej (AR). (PAP Life)

Komentarze