Simply Red zapowiadają nowy album


Simply Red wracają z nowym albumem. Cztery lata po triumfalnym “Blue Eyed Soul”, 26 maja ukaże się płyta zatytułowana “Time”. Wydawnictwo promuje singiel “Better With You”.W piosence wspominam pierwszy etap związku z moją żoną, kiedy poznaliśmy się w Mediolanie – opowiada Mick Hucknall. W tamtym czasie byłem singlem i imprezowałem po całym świecie. I pomyślałem sobie: cóż, tak naprawdę nie wiem, co robię. Po prostu płynąłem z prądem, dobrze się bawiąc. Później wszystko się zatrzymało.W 12 poruszających utworach łączących soul, funk, R&B i blues, “Time” dowodzi muzykalności i pasji Simply Red. Materiał nagrany został w Londynie z długoletnim producentem Andym Wrightem i zgraną grupą sprawdzonych na koncertach muzyków. Z “Time” Mick Hucknall wraca z pomocą wytwórni Warner Music, z którą zaczynał przygodę Simply Red, pisząc piosenki od siebie i o sobie.Mick Hucknall może pochwalić się 12 albumami studyjnymi nagranymi z Simply Red oraz dwoma solowymi. Na koncie ma liczne wyróżnienia, w tym Brit Awards, MOBO czy Ivor Novello, a także 60 milionów sprzedanych płyt. Z nową płytą gotowy jest na kolejny rozdział. Album “Time” pełen jest złotych momentów. Od popowych wyznań po szczere opowieści o Micku – szczęśliwym mężu, ojcu, wciąż zainspirowanym wokaliście i autorze tekstów.Źródło: Jazzsoul.pl

Komentarze