Jakie są szanse, że The Police powróci na scenę jeszcze raz?


Jakie są szanse, że The Police powróci na scenę jeszcze raz? Odpowiedź Stewarta Copelanda może być zaskakująca. The Police zrobił wielką karierę pod koniec lat 70. i w pierwszej połowie lat 80., jednak po wydaniu pięciu płyt, w 1986 roku, zespół się rozpadł. Dopiero po latach powrócił na trasę koncertową, w 2007 i 2008 roku, kiedy to między innymi odwiedził Polskę.Czy jest szansa, że Sting, Andy Summers i Stewart Copeland powrócą na scenę jeszcze raz? W wywiadzie dla „Indulge Express” Copeland na pytanie, jakie są szanse na powrót The Police udzielił przewrotnej i zaskakującej odpowiedzi: Wiesz, jestem optymistą. Uważam, że szanse wynoszą 0,000000002%. Dlaczego? Bo tak dobrze się dogadujemy. Lubimy swoje towarzystwo i to, co razem stworzyliśmy. Gdy tylko chcemy się zabrać za tworzenie muzyki, rzucamy się sobie do gardeł. Mamy inne temperamenty. Sting jest cichy i głęboki. Ja jestem hałaśliwy i płytki. Jesteśmy po prostu różnymi ludźmi, ale kochamy się jak rodzeństwo. Muzycznie potrzebuje on jednak perkusisty, który jest dla niego niczym stabilna platforma, dzięki której może wyskoczyć do nieba. A ja taki nie jestem. Ja tworzę kakofonię. Moją misją jest spalić tę budę. Jego misja jest znacznie głębsza i uduchowiona. Nie pasujemy do siebie. Bardziej do siebie pasujemy, gdy siedzimy przy stole śmiejąc się z głupich rzeczy, jakie robiliśmy za młodu.

Sting od lat prowadzi udaną karierę solową. Jego najnowszy album ukazał się w 2021 roku pod tytułem „The Bridge”. Stewart Copeland natomiast koncertuje jako Police Deranged grając piosenki The Police w aranżacjach na orkiestrę. (Teraz Muzyka)


 

Komentarze