Wkrótce ukaże się album “Po prostu Krawczyk. Antologia przebojów”


3 listopada ukaże się album “Po prostu Krawczyk. Antologia przebojów”, na którym obok znanych piosenek znajdą się trzy niepublikowane wcześniej utwory. „Z Krzysztofem Krawczykiem współpracowałem i przyjaźniłem się 47 lat. Tytuł „Po prostu Krawczyk” to najlepszy opis jego drogi artystycznej i życiowej. A także najlepsze streszczenie opinii – tych pozytywnych i tych negatywnych – które wygłaszano po każdej jego nowej piosence” – napisał Andrzej Kosmala z K&K Studio.Na płycie między innymi kultowe „Trudno tak (razem być nam ze sobą)”, „Parostatek”, „Chciałem być”, wyjątkowy duet z Rodem Stewartem „Don’t Get Around Much Anymore”. Na wydawnictwie po raz pierwszy zaprezentowano piosenki „Zapomniałem” i dwie zaśpiewane w duecie z Jarkiem Weberem „Pokochać świat” oraz „Cierpliwie żyj, aby żyć”. Album „Po prostu Krawczyk. Antologia przebojów” ukaże się na 1 CD w digipacku oraz na 180-gramowym, marmurkowym winylu w kolorze granatowym.
Źródło: Materiał prasowy

Tracklista:

1. Trudno tak (razem być nam ze sobą) (feat. Edyta Bartosiewicz)
2. Bo jesteś ty
3. Parostatek
4. Chciałem być
5. Za tobą pójdę jak na bal
6. Rysunek na szkle
7. Mój przyjacielu (feat. Goran Bregović)
8. Don’t Get Around Much Anymore (feat. Rod Stewart)
9. To co dał nam świat

Premierowo:
10. Zapomniałem
11. Pokochać świat (feat. Jarek Weber)
12. Cierpliwie żyj, aby żyć (feat. Jarek Weber)

 

Komentarze